Header Ads Widget

header ads

Below Post Ad

header ads

Um novo começo


A new start

It is about one year and half since I posted my last news on this site. A quite long time, yes. So I don't want to keep it long, I just want let you know that I hope to be able to restart with the development of my tools for the coming new season of FIFA 14. I don't want to promise anything, we will see. Considering my limited time I will try to concentrate myself in the development of new programs, so this new version of the site will not have a forum, but I will take a look to other popular forums so I will stay in touch with the Community. I am happy to annoubce a new start for the fifa-master website.

By: Rinaldo

Um novo começo

Trata-se de um ano e meio desde que eu postei o meu último notícias sobre este site. A muito tempo, sim. Então eu não quero mantê-lo por muito tempo, eu só quero que você saiba que eu espero ser capaz de reiniciar com o desenvolvimento das minhas ferramentas para a vinda nova temporada de FIFA 14. Eu não quero prometer nada, vamos ver. Considerando-se o meu tempo limitado vou tentar me concentrar no desenvolvimento de novos programas, por isso esta nova versão do site não têm um fórum, mas vou dar uma olhada para outros fóruns populares por isso vou ficar em contato com a Comunidade. Estou feliz por annoubce um novo começo para o site fifa-master.

  By: Rinaldo

Postar um comentário

0 Comentários

header ads